onsdag 26 juni 2019

Varmaste dagen hittills...

Vad varmt det varit idag! Upp emot 30 grader har vi haft i eftermiddag uppe på Trolle Hill och då brukar det ändå vara svalare här i skogen än "nere" i stan 😊 Jag har jobbat i dag på förmiddagen då det var dags för den månatliga faktureringen som jag behövde vara med på. När jag gick ut från kontoret var det som när man steg ur planet på Rhodos, typ. Lika varmt var det 😊

Raffe i bäcken
När jag släppte ut hundarna ur hundgården sprang Raffe direkt bort till lilla bäcken och satte sig. Där satt han sen och stoppade upp vattnet 😊 Nä, när det är så varmt orkar jag inte göra något på dan. Energin kommer på kvällen istället.

Ikväll blir det enkel mat. Nypotatis och matjessill. Precis som vi inte ätit det tillräckligt 😉, men det är gott när det är varmt ute och snabbt att fixa till också. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...