onsdag 12 juni 2019

Utställning...

Leia och jag in action i söndags 😊
Ojdå, det har gått några dagar sen jag skrev här inne. Dagarna rullar på som bara den. Det som har hänt sen jag skrev sist är att vi i söndags hade vår egen (SNK Södra) specialutställning. Jag hade bara Leia med mig. Hon blev inte placerad, men hon fick CK och det är jag glad för. Hon är så pass ung än och inte färdigväxt i kroppen, och då är det svårt att konkurrera med de vuxna tikarna. Hennes kritik kan ni läsa under hennes utställningsflik. 

Annars händer det inte så mycket mer än att jag jobbar, känns det som, men jag trivs väldigt bra på nya jobbet. Dagarna består av jobb och kvällarna består mestadels av hundkamning och trädgårdsskötsel. Det känns som om det håller på att växa igen här hemma, men jag ska snart ha semester så då får jag ta ett ryck igen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...