måndag 29 juli 2019

Baksidan...

 Jag tog lite bilder på baksidan ikväll. Mitt idoga ogräsrensande ger resultat. Jag har lite kvar bakom "öarna" med prydnadsgräs. Efter det ska jag ge mig på upphöjningen till vänster i denna bild. Där har jag inte rensat nånting detta året. Där är "rävarumpor" lika höga som mig haha... När den biten är klar ska jag fylla på med ny bark där. Det blir nog i höst nånting. 

Nästa år har jag tänkt att jag ska ägna mer tid åt vårt trädäck på baksidan. Stora urnor med olika blommor, kanske hortensior som är min nya favorit. Stora urnor är så dyra bara, men det ska jag kosta på mig 😊 Jag har ju en förkärlek till terrakotta, så det blir det nog.

Idag har det varit galet varmt, ca 30 grader, men det är inget jag märker på jobbet som tur är. Där inne har vi det svalt. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...