onsdag 3 juli 2019

Bleka hår och en tur till Blekinge...

Det känns som det blivit ljusare. Imorse masserade jag in min blandning av vatten, honung, äppelcidervinäger och citronsaft i håret. Sen fick det sitta i ca 20 minuter. Jag ska göra det en gång till denna vecka, tror jag.

Sen har jag varit iväg med Raffe till veterinären idag. Där fick han öronen rengjorda och sen ska jag själv rengöra öronen varje dag i en veckas tid och hälla i ett speciellt medel. Så får vi hoppas på att det blir bättre. När vi var färdiga där och ändå var på det hållet körde vi bort till Mats på jobbet i Olofström och hälsade på. Det var en fin, men slingrande väg till max dit genom skogen och sjöar längs vägen 😊 Det är nåt speciellt med sjöar i skogen. Det är så fridfullt.

Halva min semester har gått nu. Tiden går alldeles för fort.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...