måndag 8 juli 2019

Min sista semestervecka...

Då har min sista semestervecka kommit, men jag ska faktiskt till jobbet imorgon. Behöver en uppfräschning och genomgång med min kollega då jag ska vara själv sen i fyra veckor. Vad har annars hänt då? Jo, i lördags var jag på "släktsafari". Den nya traditionen som började ifjol. Vi var ytterligare några personer mot förra sommaren. Två av mina kusiner som jag känner väl var med, men sen var där en man som jag aldrig träffat förut. Vi som träffas är då nästkusiner med varandra, då våra föräldrar var kusiner. Ja, lite spännande och märkligt är det med nya bekantskaper som ändå är blodsband.

Idag har det varit ömsom sol och ömsom regn. Mats börjar sin semester idag och vi har bestämt oss för att lägga ut husvagnen till försäljning så nu är den tvättad och fotad och ska ut på Blocket.
Här ligger de allihopa. Jackie, Raffe och Leia
I slutet av förra veckan hade vi besök ett par dagar av Raffes dotter Jackie med ägare som annars bor uppe i Stockholm. Det gick hur bra som helst med alla hundarna tillsammans. Leia fick en ny yngre förmåga att brottas med. Vi var borta till Gyllebosjön en dag så hundarna fick bada. Leia var ute och tog en simrunda även hon. Det är bra när där är äldre hundar med som inte tvekar att gå i vattnet. Då ser de yngre hur de ska göra 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...