fredag 29 mars 2019

Vårfint på g...

Äntligen blev jag färdig idag till att åka iväg och inhandla en ny skottkärra 😊 Denna hittade jag till slut på ÖoB för endast 199 kr. Den vinner ingen skönhetstävling, men det behövs inte heller här uppe i skogen. Jag var på två ställen innan, men jag var faktiskt inte beredd att betala 600-700 kr. De hundralapparna kan jag ha till annat. Denna duger bra till mig. Så länge jag ställer den skyddat när jag inte använder den så kommer den att hålla sig bra.

När jag hade köpt min skottkärra körde jag bort till Öspab för att kolla om de öppnat för säsongen, och det hade de 😊 Det blev lite penséer och en påsklilja, så nu har det även blivit lite vårfint här på verandan.

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Härligt när man kan börja köra skottkärra med penséer i!
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...