måndag 25 mars 2019

Mycket med fyra..

Det plingade till i bilen imorse att jag hade för lite däcktryck i vänster bak. När jag kom hem visade det sig att det satt en skruv i däcket, så nu åker sommardäcken på ikväll. Det är bara några veckor sen jag hade en spik i höger bak. Konstigt att det kan bli så 😕 

Jag gillar gröt, har jag sagt det...? Varje morgon äter jag havregrynsgröt, och ikväll blir det mannagrynsgröt och macka till kvällsmat. Mumsigt 😋 Snabbt och lätt att göra också till två personer. 4 dl mjölk, pyttelite salt, 4 msk mannagryn, koka 4 min. Viktigt att röra runt så det inte bränns. Klart!

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Punktering är ett skit!
Tur det är dags för sommardäck nu!
Mannagrynsgröt som är så gott, måste koka det nån dag. Ha en fin dag och du, vi måste vara starka!
Kram vännen jag aldrig träffat.
/Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...