söndag 24 mars 2019

Blommor och trimbord...

Innan vi körde hemåt i eftermiddag rensade jag mina Mårbacka som jag haft på vinterförvaring nere i källaren. På Trolle Hill har jag inget bra ställe för dem på vintern, men i Komstad är källaren perfekt. Jag klippte även av lite skott som ska vara till Rebeccas balkonglåda. Jag brukar inte ta skotten med mig hem, men det gjorde jag faktiskt denna gång. Jag har bättre koll på dem hemma, så de inte riskerar att bli utan vatten 😉

Mats hann även med att snickra ihop ett trimbord till doggarna idag. Jag har inte haft något trimbord i Komstad, men detta blev perfekt. Vi försöker göra det så smidigt som möjligt för oss så att man slipper dra grejer med sig fram och tillbaka. Det ska ju inte kosta så mycket heller, så då får det bli lite att "man tager vad man haver" 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...