torsdag 21 mars 2019

Hur har jag klarat mig utan...

Vi har bott på Trolle Hill nu i två och ett halvt år och jag har inte införskaffat mig en ny skottkärra ännu. Jag vet faktiskt inte hur jag har klarat mig utan det, men jag har kånkat på baljor och spannar istället när jag har rensat och röjt, men nu ska det bli ändring på det. När vi flyttade hit lämnade vi kvar våra skottkärror på gården, för att de stod i stallet och användes av de som hyrde stallplats där. 

Nån sån här modell får det bli. Denna är från Jula
När nu fåglarna börjar kvittra och ljuset börjar komma tillbaka, så börjar även kroppen vakna till liv igen efter vintern. Nästa vecka har jag bestämt mig för att börja klippa ner allt dött och visset och även börja rensa dammen. Fredag imorgon... 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...