fredag 22 mars 2019

Nu har jag både beställt och bestämt...

Ikväll har jag beställt två olika sorters makramégarn. Hittade en bra hemsida, här. Nästa gång Rebecca kommer hem tänkte jag att vi skulle försöka ge oss på att göra egna. Vi får väl se hur det går 😊 Jag lovar att jag ska visa resultatet.

Sån här beställde jag bland annat 😊
Jag har ont i ryggen ikväll. Jag märker att min rygg har blivit sämre den senaste veckan. Stelare på morgonen också. Jag tror faktiskt att det kan bero på att jag inte gjort någon yoga sen olyckan. Jag hade tänkt att jag skulle anmält mig denna vecka, men orken och lusten att åka iväg infann sig inte riktigt. Jag kan ju faktiskt göra det hemma också, men det blir inte riktigt detsamma. Nästa vecka ska jag gå. Det bestämmer jag här och nu...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...