måndag 6 november 2017

Mattan på g...

Samma dag som vi åkte till Amsterdam fick jag besked från Postnord angående min matta som jag beställt. Jag trodde den skulle komma innan vi åkte, men det gjorde den inte. Nu kunde jag välja hur jag ville ha den levererad, och eftersom jag inte var hemma på hela helgen så ville jag inte ha den förrän denna vecka. Jag valde imorgon kväll, tisdag, för då är jag hemma. Det ska bli så spännande att lägga den på plats i tv-rummet och se om det blir lika bra som jag föreställt mig.

Jag har också hittat ett bord som nog skulle passa, här. Vi får se hur vi gör med det.

Bild på bordet från hemsidan

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Supersnyggt soffbord. Ska bli spännande att se mattan med! Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...