lördag 25 november 2017

Julmarknad...

Dagarna bara flyger iväg känns det som. Igår var jag på den årliga julmarknaden Skånejul som vi har här i Hässleholm på Hässleholmsgården. Jag brukar gå dit med en jobbarkompis från mitt gamla jobb och det gjorde vi i år också. Så roligt att träffas och prata och skvallra lite om ditten och datten 😊


I år köpte jag en ny liten keramiktavla till min samling. Det är en keramiker från Vinslöv som jag brukar handla av. Nästan varje år blir det nån sak, och i år blev det en med två katter. Det blev även lite annat smått och gott 😋 bl a grovbröd, glögg från Flädergården, en jättegod mögelost som heter Boels Blå som jag köper varje år. Det roligaste är att gå i Matladan. Och smaka på det mesta gör man ju också såklart...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...