måndag 27 november 2017

Ljusstakar och stjärnor uppe...

Jag har varit tidig i år med att sätta upp mina stjärnor och ljusstakar i fönsterna. Jag gjorde det redan för en vecka sen. Jag tänkte att här uppe i skogen behöver vi lysa upp och mysa till tillvaron lite nu när det är mörkt redan vid fyra-tiden. Dessutom är det ingen annan är vi själva som ser det 😊

Mitt luciatåg 😊
Igår körde Rebecca och jag ner till Komstad och satte upp även där. Man får tänka till lite när man ska placera ut där för de flesta ljusstakar jag har är av den gamla modellen som har ojordade kontakter och de flesta kontakter är jordade. När vi körde hem igen stannade vi vid Haväng så att Raffe fick springa av sig lite. Fältet var stängt pga övning, så vi fick parkera vid vandrarhemmet och gå ner till havet det hållet. Vi var helt själva. India har börjat löpa så jag har lämnat henne till Monika, så nu är Raffe lite ensam och ynklig. Det tar alltid några dagar innan han har anpassat sig till att vara själv, men man märker på honom att han är gladare när tanten är hemma.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...