söndag 19 november 2017

Fejat hela helgen...

Oj vad jag har fejat här hemma denna helg. Vi hade styrelsemöte idag med Newfoundlandsklubben och det skulle vara här hos oss. Det är ganska bra att det kommer hem folk med jämna mellanrum, för då får man tummarna loss att fixa till sånt där som inte blir gjort annars. Vi hade ju lite mer uppställt här än normalt också eftersom vi hållit på att sortera Arons och Rebeccas grejer som legat nerpackat i lådor, men inte längre 😊

Jag fick inte det där sideboardet på nätauktionen. Det blev för dyrt, tyckte jag. Där var en annan som tydligen gett sig den på att han/hon skulle ha den. När jag blev överbjuden på 3500 kr tyckte jag att nu fick det vara nog. Det tillkommer ju även slagavgift och ytterligare 22% på budet, och så mycket tyckte jag inte den var värd. Men men, det kommer fler tillfällen. Det är bara att hålla utkik.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...