måndag 30 januari 2017

Tapeter beställda...

När vi flyttade in på Trolle Hill, så var sovrummet det enda rum i huset vi tapetserade. Nu har vi bott in oss ett tag och nu är det TV-rummet som är på gång. Jag har tidigare här på bloggen skrivit om mina tapetseringsplaner för det rummet, och nu har jag tänkt färdigt och gjort slag i saken och beställt tapeter. Det blir inte alls så som jag tänkte som från början utan det blir de här:

Eco Botanica 3660
Det blev fåglar i sovrummet och här blir det blommor. Det kan passa bra i ett hus högt uppe i skogen, tycker jag. Först hade jag planer på bara en fondvägg, men nu har jag beställt tapeter till tre väggar. Där är redan en fondvägg med träpanel i det rummet, precis som i sovrummet. Denna kommer att bli kanonfin, kommer även att passa bra till vår nya soffa.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...