torsdag 2 februari 2017

Hemmaparty...

Mina tapeter har kommit, så de ska jag hämta idag :-) Det är första gången jag beställer tapeter över nätet, så jag hoppas att de är väl förpackade och har klarat transporten väl. Ikväll ska jag på nånting som jag inte varit på många år, nämligen Tupperware-party. Ett tag när barnen var små, så gick jag på såna avigt och rätt, och jag hade party själv hemma också :-) Nu var det verkligen länge sen, så det ska bli kul. Jag kollade på deras hemsida igår och bläddrade igenom deras katalog, och där är en del nyheter. Jag har en bringare där locket gått sönder, så det tänkte jag se om det går att beställa ett nytt. Det gör det säkert :-)

Annars har det väl inte hänt så mycket de här dagarna. Rebecca är i alla fall tillbaka i Cork och hon hade jobbat igår. Hon skrev att hon var trött, men det tar såklart några dagar innan jetlagen är borta. Skönt att hennes hemresa gick bra. Det är alltid lite oroligt (tycker mamman när barnen är på resande fot)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...