onsdag 22 februari 2017

Jag börjar se ett samband...

Jag vaknade imorse med huvudvärk. Jag hatar när man har det direkt på morgonen. Det var likadant härom morgonen. Jag har börjat se ett samband när det här sammanfaller och det är blåsten (!) Det har stormat rejält ute idag och likadant var det häromdagen. Antagligen är det trycket ute i atmosfären som gör att jag får huvudvärk, blää... Nu blir det inte mindre jobbigt av att jag har en egen teori, och jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det. Att ta tabletter hjälper inte de här fallen. Det är konstigt, men jag känner direkt skillnad på "vanlig" huvudvärk och den här typen av huvudvärk. Nu är man så gammal så man känner sin kropp väl och dess symptom.

Nåja, nog av gnäll... Idag har vi styrelsemöte på jobbet och det betyder att jag jobbar kväll. Jag var bara inom en kort sväng på kontoret i förmiddags och förberedde lite för ikväll. På ett vis är det skönt med de här dagarna emellanåt. Det blir ett avbrott mot de vanliga mornarna när man ska iväg kl åtta. Man kan gå och skrota och plocka lite och har ingen direkt tid att passa. Lite ombyte förnöjer :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...