tisdag 17 januari 2017

Mina underlägg som jag blev så glad för i julas..

Jag kom på att jag inte visat de fina underläggen som jag fick i julklapp av Rebecca och Aron. De är av märket Pimpernel och jag har velat ha sådana länge. Just dessa hade Aron köpt i Thuleslund, en möbel- och inredningsaffär nere i Vollsjö. De hade flera olika motiv att välja på. Detta motiv hade jag inte sett innan, men jag tycker de är jättefina och blev väldigt glad för dem. 

Rebecca landade lyckligt i Sydney i fredags, men hennes väska var borta (!). Igår dök dock väskan lyckligtvis upp igen. Den hade fastnat redan i London. Hon ringde på Messenger häromdan och var så glad. Hon trivs som fisken i vattnet där nere i värmen. Där är mellan 30-40 grader och hon ligger på beachen och går coastalwalks :-) Hon skulle hälsa på en dag också i stallet där hon jobbade förut. Hennes blogg finns här om någon är intresserad att läsa om hennes eskapader :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...