fredag 6 januari 2017

Ut med julen...

Dammen har frusit. Bara syrepumpen som håller ett hål öppet...
Idag har julen åkt ut härhemma, och så himla skönt det är :-) Lika roligt som det är att sätta upp alla stjärnor, ljusstakar och tomtar lika roligt är det att plocka ner dem i lådan igen. Det har varit riktigt kallt idag. Imorse var det -14 grader ute... men enligt väderprognosen ska det blir mildare igen redan imorgon. Det hoppas vi på :-) jag är inte mycket för när det är sådär riktigt kallt. 

Och natten då, undrar ni kanske?! Jodå, det blev som jag anade. India låg inne hela natten, men när kl var ett inatt stod den där Raffemannen klarvaken vid min sängkant och flåsade mig i ansiktet och viftade glatt på svansen :-) Jag tog ut honom i bilen, så fick han sova där... Sen steg jag upp vid fem och gav dem mat. Sen sov vi ett par timmar till. Det är alltid så att efter frukostmaten kan han komma till ro igen inne. Ja, han är lustig den hunden :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...