tisdag 3 januari 2017

Lite Österlen och lite Kalmar...

Talgbaren från Zetas :-)
Jag har det så lyxigt, så att jag är ledig hela denna vecka :-) Vi körde ner till Österlen igår och har sovit över där till idag. Mats har hunnit med att klä innerväggarna och även få upp mellanväggen i vårt förråd. Så nu är hundarnas egna lilla krypin snart klart, och vi kan få ordning på gräsklippare, trädgårdsverktyg och en massa annat. Jag passade på att jula av när vi ändå var där nere. Skönt att få ner ljusstakar och stjärnor nu.

Kommer ni ihåg att jag berättade att jag köpte en "talgbar" till fåglarna när jag var på Zetas för några veckor sen? Den kom upp igår. Det är som en korv där man skär av plasten mitt på. De tipsade om att man sen skulle sticka typ grillspett igenom den för att fåglarna skulle ha något att sitta på. 

Imorgon fyller Aron 22 år. Tänk vad åren rullar på. Han är uppe i Kalmar, så vi kör upp dit imorgon och firar honom :-) Mitt förslag kommer att vara att vi ska gå och äta på Thai Silk. En thai-restaurang där maten bara är sååå god... :-) Vi var där några gånger när Rebecca pluggade i Kalmar. 

Ikväll får vi hålla i hatten, då det redan blåser rejält ute.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...