tisdag 25 oktober 2022

Valpkurs bokad...

Har precis suttit här vid datorn och betalt in min kvarskatt. Det är surt att få kvarskatt och jag har ingen riktigt bra förklaring varför det blir så. I alla fall ska den vara betald senast 14 november så det var lika bra att fixa det ikväll så är det gjort.

Vad händer annars i veckan? Igår spelade vi padel med jobbet. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att det var så roligt. Kul när man hittar något så där på "gamla dar" 😊 Och just att vi är så många på jobbet som spelar tillsammans. Det blir en väldig gemenskap. Annars har jag inget bestämt precis. Det är en lugn vecka.


Jag skrev häromdan om att jag kollade runt på valpkurs. Nu är det bokat. Det börjar en ny omgång den 29 november hos Adseke Hundskola så där ska vi vara med då. Jag har gått kurser där förut så det blir inte helt nytt. Jag gick där med Raffe när han var liten 💗 Med Leia ordnade vi egen kurs hemma hos vår uppfödare. Kommer att skriva mer om det sen när vi börjat.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...