måndag 3 oktober 2022

Det blev en liten runda...

Innan vi körde hemåt från Österlen igår eftermiddag tog vi en liten utfärdsrunda inte alltför långt iväg med fika och lite shopping. Jag vägrar att åka till de där typiska turistställena mitt i sommaren. Mycket bättre att göra det nu istället 😊 



Vårt första stopp var Gunnarshög där de säljer alla Rapsodine-produkter men även annat också. Jag gillar grejerna och tänkte köpa på mig lite då och då och ha på toaletten nere i Komstad. Så vi handlade lite smått och gott i deras gårdsbutik, men de hade stängt sitt café för säsongen så då körde vi bort till Hylkegården och fikade där istället . Väldigt mysigt ställe. Man kunde sitta ute fortfarande, men vi satt där inne. Tyckte det var lite för blåsigt. Där fikade vi bara och gick aldrig in i butiken utan vi körde vidare bort till Karl-Fredrik på Eklaholm. Så mycket grejer där var 😊 Butiken var mycket större än vad jag trodde. 



Vi hade tur med vädret också 🌞

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...