måndag 10 oktober 2022

Mysigt med alla pumpor...

Jag köpte ett pumpaljus när vi var hos Karl-Fredrik på Eklaholm förra helgen. Allhelgona och Halloween börjar närma sig, och även om jag inte är så förtjust i det här med Halloween så är det ändå mysigt att dekorera med alla pumpor. Jag köpte en stor pumpa häromdan som jag tänkte göra en ljuslykta av som jag brukar. 


Ni som följt mig här vet att jag inte karvar ut monsteransikten utan brukar borra hål i olika mönster och storlekar i stället. Det blir mycket finare, tycker jag 😊

Till helgen ska vi ha vår årliga pysseldag tillsammans med det vanliga "pysselgänget". Då ska jag fixa med pumpan, tänkte jag 🎃 Jag får fundera ut nåt mer pyssel som jag ska göra. Mats pratade om att han kanske skulle snickra ihop en bänk. Det behöver vi här hemma.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...