fredag 28 oktober 2022

Äntligen fredag och vegansk äppelpaj...

Äntligen fredag säger jag bara 💗Denna veckan har verkligen inte bara rusat på som det brukar göra. Jag har hela veckan varit en dag före i tankarna så igår trodde jag det var fredag, i onsdags trodde jag det var torsdag osv...  Nu har vi i alla fall landat nere på Österlen och ätit vår pepparbiff med vitlökssmör som vi gör till 90% när vi kommer hit. Det har bara blivit så av någon anledning. Förmodligen för att de har så goda på Ica i Gärsnäs.

Innan vi körde hemifrån gjorde jag en vegansk äppelpaj. Sonen frågade om jag kunde göra en då han skulle ha kompisar som skulle komma så jag var snäll och sa ja 😊 Du hittar receptet HÄR.

 
Ser kanske inte ut så mycket på bilden men jag blev nöjd 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...