fredag 3 juni 2022

Vill ha trädgårdsbänk...

Så himla skönt med en fredag och veta att man har tre dagars ledighet framför sig 😊 Det är Nationaldagen på måndag nämligen. 

Vi har varit på Ikea efter jobbet idag. Aron hade en inbokad tid där för att rita upp sitt kommande kök och han undrade om vi ville följa med och det ville vi ju såklart. Han hade en klar plan och påbörjad ritning när vi kom dit, men till sist blev det ändå en ganska så stor ändring pga bänkskivan. Köket kommer att bli så himla fint när det blir klart. De är himla duktiga på att rita upp och komma med idéer. 

Jag köpte ett par nya sängkuddar när vi ändå var där. Jag behöver fler ner till Komstad. Värmeljus också såklart. Jag kan nog inte gå in på Ikea utan att ha med mig ett paket värmeljus när jag går ut, haha... 😂 En hortensia greppade jag också med mig på slutet när vi gick genom växtavdelningen. Jag ska ha den på vår veranda tänkte jag. Ska fixa det imorgon.

Jag kollade också på deras trädgårdsbänkar, men jag hittade ingen som jag föll för så där direkt. Däremot hittade jag en på nätet HÄR. Himla snygg 😊


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...