onsdag 29 januari 2020

Yoga hemma...

Jag har tidigare sagt att jag ska komma igång med att yoga hemma, men det har inte blivit av. MEN ikväll skedde det, och det tack vare att jag fick igång spotify på min mobil. Varför detta nu skulle ta så himla lång tid, det kan man fråga sig 😉 Så himla dumt...


Så ikväll har jag gjort ett pass som heter Revitalisering tagen ur boken om yinyoga av Magdalena Mecweld. En väldigt bra bok med jättefina bilder och förklaringar. Där är olika exempel på diverse "yogapass" beroende på vad de är bra för. Det kan t ex vara Efter jobbet, Oro o Lugn, Mensvärk, Jetlag och flera andra. Musiken jag har laddat ner är en kvinna som kallar sig Snatam Kaur. Det är musik som vi haft på de yogapass jag varit iväg på. Ganska klassisk yogamusik som man slappnar av bra till.

Nu ska jag försöka göra detta några gånger i veckan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...