fredag 24 januari 2020

Redan fredag...

Oj, redan fredag. Denna veckan har verkligen bara rusat förbi. Idag har jag varit nere i Kävlinge och jobbat. Då passade jag på att lägga mig en kvart i deras massagefåtölj som de har stående i ett rum i källaren 😊 Jag får passa på att göra det så länge jag är kvar där. Det blir inte många gånger till som jag ska köra ner där nu. Jag kommer faktiskt att sakna det jättemycket. Jag trivs verkligen, men ibland måste man bara välja. Nu väljer jag ett heltidsjobb, nära hemifrån och arbetsuppgifter som jag vill ha och lära mig ännu mer av 💗

Och vad har då helgen att bjuda på? Jo, det blir kalas imorgon nere i Lund, så då blir det till att åka ner på det hållet igen. Jag hörde på radion att det ska bli fint väder imorgon, och det ser man ju fram emot. Idag har det ju varit grått och regnat mest hela dan, tycker jag. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...