tisdag 21 januari 2020

Fonderna...

Nu är jag igång med mitt fondsparande 😊 Igår öppnade jag ISK-konto på respektive bank och överförde pengar. Jag gjorde också mina fondval med hjälp av en fondgenerator där bankerna valde ut lämpliga fonder. Jag kan inte se fonderna än, men jag visar här så fort allt är klart. Detta blir ju riktigt spännande! 

Avanza

Nordea

Då är det redan onsdag imorgon och halva arbetsveckan är snart avklarad. På fredag ska jag till Kävlinge och jobba. Jag har inte många veckor kvar där nu och det är mycket som måste göras innan jag slutar. På jobbet här i stan är det också full fart. Igår var det precis två månader kvar tills min kollega går på föräldraledighet. Då går jag in för henne och "min tjänst" som jag har nu är ute på annons. Det händer mycket nu 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...