måndag 9 september 2019

Nytt pass...

Jag kom på idag att mitt pass går snart ut. Redan den 15 okt, så jag fick bråttom ut på nätet för att boka en tid på polisstationen här i stan. Den 26 sept var första lediga tiden. Vilken tur att jag kom på det. Jag vill gärna inte att passet har gått ut innan jag skaffar ett nytt. Jag har inte tänkt att resa nånstans, men att ha ett gällande pass är viktigt, tycker jag. Imorgon kommer Rebecca hem för att sen åka vidare till SOSAnimals i Spanien åter en gång. Hon stannar där lite mer än en vecka.

Jag har börjat att kamma Lilja ikväll. Hon behöver sig en rejäl genomgång med båda kam och bad, men jag hinner nog inte bada henne innan hon ska tillbaka igen till kenneln. Vi får se när Leia löpt färdigt, men det blir nog om några dagar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...