onsdag 11 september 2019

Äntligen ett sideboard...

Äntligen har jag hittat ett sideboard i teak till TV-rummet i Komstad som tvn ska stå på. Jag har hållit koll på nätet jättelänge, men det har hela tiden varit något som inte stämt. Avståndet att hämta, för dyrt, för långt, för mycket skavanker. Men, så dök detta upp i morse på Blocket. Lagom pris, lagom långt att köra, rätt längd, fint skick. Så imorgon ska vi hämta det uppe i Sibbhult 😊

Ska bli skönt att få ordning i det rummet. Det här sideboardet är det sista som fattas. Nu har vi TVn provisoriskt på ett soffbord. Kommer att bli kanonfint med detta skåp. Ska visa bild på allt sen.


Jag skjutsade Rebecca till tåget imorse. Hon åkte ner till SOS Animals i Spanien för att volontärarbeta där i ungefär 1½ vecka. Det är väl femte gången hon är där nu, tror jag. De har precis flyttat till en ny gård, så det blir spännande att höra henne berätta hur detta nya stället är. Den som följt mig här kanske minns att vi var och hälsade på henne när hon var där ifjol våras. Då på det gamla stället. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...