tisdag 9 oktober 2018

Spända inför helgen...

Tisdag och jag har varit i Ängelholm med jobbet idag. När jag kom hem var det skönt att gå med hundarna en liten sväng i skogen och andas in den härliga doften av höst 🍁

Rebecca har varit hemma två dagar. Mestadels för att ordna med bankbestyr inför köpet av nya lägenheten, men också för att förbereda inför helgens konstutställning i Vinslöv som hon ska vara med på. Nu är alla målningarna inramade och jag har lovat att hjälpa henne med inköp av lite praktiska grejer som kvittensblock bland annat. Röda pluttklistermärken ska man tydligen också ha för att markera eventuella sålda objekt. Jag får se om jag hittar det på bokhandeln eller nånstans 😊Det är så spännande med hennes första konstutställning. Kul!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...