torsdag 25 oktober 2018

Flytthelg...

Det har gått några dagar sen jag skrev här sist, men jag har väldigt mycket på jobbet just nu. Känns som om jag jobbar jämt fastän jag inte ens jobbar heltid. Jag hoppas det blir bättre nu in i november, men över julen ska jag och min kollega vara riktigt jullediga i alla fall. I år är det ju en riktig arbetstagarjul. Julafton en måndag, så det blir många röda dagar på vanliga "arbetsdagar" 😊 Ja, ni fattar.

Skrivbord från Jysk
Imorgon får Rebecca och Pete tillträde till sin nya lägenhet i Kalmar, så då blir det att vi åker upp och hjälper dem. Ska bli roligt att se lägenheten. Rebecca har sett ut ett skrivbord från Jysk som hon vill ha, så det måste vi ordna. En ny säng har de också köpt, så den ska vi hämta på Mio. Vi ska också ha vinterdäck till hennes bil med oss upp, så Mats kan byta dem. Ja, ni ser, det är mycket som ska fixas under dessa dagar. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...