torsdag 18 oktober 2018

Höstfoto och pyssellördag...

 Våran lilla Leia börjar bli riktigt stor nu. Hon växer så jämnt och fint också. Ibland kan valpar av den här rasen växa väldigt ojämnt. Ibland långbenta och rangliga, men Leia har sett väldigt proportionerlig ut hela tiden. Men det kan säkert ändra sig fortfarande,  så vi får väl se om en månad eller två om jag säger likadant då 😊

Det är så himla fint väder idag, så jag tänkte det är bäst att passa på att fota lite då. Hon gör sig väldigt bra mot höstfärgerna också som är nu. Sju månader är hon redan.

Ikväll är det styrelsemöte, så då blir det jobb. Sen är det fredag imorgon. På lördag händer något kul. Då ska vi vara med på en pysseldag hos några vänner. Jag har lite idéer om vad jag ska pyssla med, men jag får se. Man kunde också prova på att dreja om man ville. Det har jag inte gjort sen skoltiden, så det hade varit roligt. Får väl se vad det blir. Jag återkommer med det... 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...