tisdag 27 mars 2018

Renoveringsröra...

Från att ha njutit vårkänslor under gårdagen, så blev det platt fall idag. Det är ju svinkallt ute och ett tunt lager pudersnö har kommit inatt och under dagen. Jag hade ju tänkt att åka till kyrkogården idag och sätta mina påskliljor som jag köpte igår, men det går ju inte. Jag hade gärna velat haft det fint på kyrkogården till påsk, men det känns tveksamt. 

Mars månad har gått otroligt fort, tycker jag. Det är redan den 27:e idag och om några dagar är vi inne i april månad. 

India trivs på verandan.
Jag har förresten inte skrivit något om hur det såg ut nere i Komstad när vi var där i söndags. Golvet i hallen hade blivit gjutet. Facket till nya skjutdörren var uppskuret i väggen. Bakom hallväggen sitter det nya köket och i och med att vi ska ha golvvärme och flytta el i hallen, så hade elektrikern varit tvungen att tömma två skåp och ta ner micron, så det var ganska så rörigt i köket. Usch, jag gillar inte renoveringsröra 😟 Men, men, man får tänka på att det blir fint när det är klart...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...