onsdag 28 mars 2018

Helt plötsligt är det påsk...

 När jag kom hem från jobbet idag kom jag på att påskkärringen måste upp i fönstret där hon brukar hänga under påsken. Påsken kommer lite väl tidigt i år, tycker jag. Snön kunde vi faktiskt vara utan, men det blir riktigt skönt med några dagar ledigt. Jag jobbar imorgon några timmar, men sen håller jag helg.

Vi tänkte vara på Österlen i påsk. Vi får se hur långt hantverkarna har kommit under veckan med hallen när vi kommer ner där. De hade sagt att golvvärmen skulle vara på plats och att elektrikern skulle vara klar med sitt till påskhelgen. Jag hoppas på det, för då kan jag sätta tillbaka allting som var utplockat från köksskåpen och torka golv och sånt där kul 😏 Det är konstigt, men vi har allting något projekt på gång. Är det nåt fel på oss, tro... 😊😊 Ja ja, vi har inte tråkigt i alla fall. 
GLAD PÅSK på er alla!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...