fredag 16 mars 2018

Bytt är bytt och tappad mobil...


 Fredag idag och vi har lämnat vår gamla husvagn och hämtat den nya. När vi var och tittade på den, så var där en del småskavanker som skulle fixas till och allt det var klart. Nu kan Mats och Aron husera ute på jobb utan att frysa i fortsättningen.

Här kan de ligga och kolla på tv 😊 Nu får den stå här hemma till påsk, men sen åker den upp till Falköping igen. Sen kommer den säkert inte hem förrän till midsommar, om ens då. 

Jag kommer att minnas det här bytet av husvagn att det var då jag tappade min mobil i vattenspannen när jag höll på att städa den gamla husvagnen. Den slutade att funka såklart, så nu har jag fått plocka fram en av mina gamla. Den funkar sådär, kan jag säga... Jag får väl kosta på mig en ny.

Förresten, Raffe fyller hela fem år idag. Tänk vad tiden går. India var fem år när hon flyttade hem till oss tillsammans med Raffe och nu är hon tio.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...