måndag 26 mars 2018

Äntligen vårblommor...

 Jag körde ut till Öspab idag efter jobbet. De har stängt under vintern, men jag chansade på att de hade öppnat igen nu, då det är skärtorsdag på torsdag. De hade öppet 😊 sen förra veckan visade det sig. De höll på att packa upp så där var inget jätteutbud, men där var precis vad jag ville ha. Penséer och påskliljor i mindre modell. 

När jag kom hem plockade jag fram mina amplar som jag har hängande vid våra två ytterdörrar. I dem satte jag de vita penséerna. Sen tog jag fram en större lerkruka som jag satte de mörkröda/gula i. Den ska jag ta ner till Österlen nu till påsk. Där måste vi ju också ha lite påskfint 😊 Påskliljorna ska jag sätta på kyrkogården, tänkte jag, såvida det inte är för kallt för dem. Jag får se hur jag gör.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...