tisdag 16 maj 2017

Värmen har kommit...

Nu har den börjat på Netflix
Vad härligt att det fina vädret har kommit. Vi hade en jätteskön helg nere på Österlen. Jag satte mina potatis i söndags och även lite fröer. Jag satte lite fröer vid påsk, men det inser jag ju nu att det var alldeles för kallt då. Det är bara min sallad som kommit upp, så jag köpte nya morötter och sättlök och så fick det ner i jorden också i söndags. 

Nu är det redan tisdag och jag tar lite sovmorgon idag. Jag ska jobba i eftermiddag och eftersom jag inte jobbar heltid så behöver jag inte vara på kontoret så tidigt. Skönt 😊 I fredags började de nya avsnitten av Anne på Grönkulla på Netflix. Jag har sett två avsnitt och är inne på det tredje. Handlingen är lika i mycket från den förra omgången, men där är mycket nytt också. Denna nya är mer "på allvar" eller hur jag ska uttrycka det. Den gamla serien är mycket mer romantiserad nu när man kan jämföra dem. Väldigt bra är den i vilket fall som helst. Kan rekommenderas!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...