onsdag 2 november 2016

Flytt till helgen...

Till helgen har vi då bestämt oss för att flytta upp till Trolle Hill. Undrar hur det kommer att kännas att gå och lägga sig där? Så framöver blir det tvärtom, då kommer vi att åka till gården för att arbeta och sen åka "hem" till Trolle Hill när kvällen är slut... Igår var jag en runda på tippen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i. Jag får se vad jag får lust med när jag slutat jobbet. Det som är kvar i huset är: våra böcker, kontoret, Mats garderob, linneskåpet. Det får nog bli linneskåpet idag, tror jag :-)

Idag tar jag det lite lugnt på morgonen. Vi hade AU-möte igår kväll med jobbet, så jag var inte hemma förrän lite över nio. Då kan man vara värd en lugn morgon, tycker jag :-) Fördelen med mitt nya jobb är att jag och min kollega kan styra mycket själva över våra arbetstider. Det är väldigt bra.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...