söndag 20 november 2016

En bra försäljningsdag...

Jag hade lite grejer kvar att lägga ut på Blocket för försäljning. Jag fixade med det igår kväll, och idag har jag sålt vårt matrumsmöblemang :-) Jag trodde att det skulle vara svårsålt då det är ett klassiskt ekmöblemang med lejontassar och tillhörande linneskåp och buffé. MEN i förmiddags ringde det en kille som skulle ha just ett sådant. Kanon! Det engelska skrivbordet som jag också la ut och som jag trodde skulle vara lättare att sälja har jag fortfarande kvar, men ev har jag en köpare till det också. Han bor bara lite längre härifrån och måste kolla upp hur han ska hämta det. Det fixar sig nog det också...

Idag har det blivit Österlen bara för dagen. Vi har haft styrelsemöte med Newfoundlandsklubben och jag bjöd på god fika från vår granne "Drömbageriet". Så gott :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...