tisdag 29 november 2016

En hektisk vecka...

Det är mycket som händer denna vecka. Jag känner mig faktiskt lite stressad över hur vi ska hinna med allt. På torsdag ska vi överlämna gården till de nya ägarna. Vi ska träffas på banken på eftermiddagen. När vi är färdiga på banken kör Monika och jag direkt upp till Stockholm. Där är det hundutställning både fredag och lördag. Vi två och tre hundar. Så det innebär att Raffe måste vara iordning och jag måste ha packat allting. Vad ska jag ha på mig när jag springer i ringen? Jag får hitta på nåt...

Igår och idag har boningshuset blivit städat. Övriga utrymmen fixar vi själva. Jag var och städade i stallet ikväll och då var jag inne i huset och kollade. Det luktade gott och var så fint och rent överallt. Nu är där bara några enstaka grejer kvar som vi får ta hand om imorgon. Vi måste också ha koll på alla nycklar och papper som tillhör huset. Ja, det är mycket att hålla reda på när man ska flytta...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...