fredag 8 juli 2016

Tvååker idag...

Halv sex körde jag och Raffe till Tvååker imorse. Det var utställningsdags igen. Resultatmässigt gick det inte så bra idag, men jag var jättenöjd med vår insats. Raffe sprang så fint, och krånglade inte så som han kan göra. Ibland springer han så fort så jag hinner nästan inte med och när han är först i ledet som han var idag ska han kolla bakåt på de andra, men inget av det idag. Jag var helnöjd med vår insats, så det var synd att det inte gav resultat placeringsmässigt. Men, men så är det. Det är bara att tänka framåt istället. Denna domaren var väldigt snål med CK, så jag tror där var många som var besvikna.
Det ser ut typ så här, tror jag.
Men jag köpte ett utställningstält idag :-) Jag hittade ett begagnat på en FB-sida, "Utställningsutrustning tillsalu/köpes/bytes för hund", heter den. Där var en tjej från Lund som sålde ett tält som hon hade köpt ifjol och inte använt många gånger, så jag slog till på det. Hon var också i Tvååker idag med sina hundar, så hon tog det med sig. Kanon :-) Det blir bra att ha ett eget tält framöver. Jag ska prova att sätta upp det imorgon, tänkte jag.

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Tvååker är inte långt från mig. Eller nja, kanske 6-7 mil bort men ändå.
Bra att Raffe skötte sig fint.
Men sova i tält? Nope, icke för mig!
Sköt om dig. Kram P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...