söndag 31 juli 2016

Jobb imorgon och bio igår kväll...

Jag har alltid lite jobbångest så här sista kvällen. Friheten som man haft under några veckor är borta, känns det som. Nu ska man in i vardagen igen, fast egentligen så är det ju det bästa. 

Jason Bourne, min favorit :-)
Idag har vi gjort riktigt fint i den oinredda delen av stallet. Nu är där sopat och fint och iordningsställt. Vi ska försöka ta ett utrymme varje kväll denna vecka, så att allt blir fint och iordning i våra biutrymmen till visningen på söndag. Förresten, igår kväll var vi på bio. Det var länge sen, kan jag säga. Vi såg den nya Jason Bourne. Både Mats och jag är riktiga fans av alla de filmerna. Den var bra, precis som de andra. En action-rulle, det som jag gillar bäst :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...