tisdag 12 juli 2016

Mitt i semestern...

Hittade detta askfat i en låda från mina föräldrars vind. Även om vi inte röker så får det vara framme :-)
Idag har jag tagit paus från allt vad "Köp och Sälj" heter. Sen Rebecca kom hem i lördags har vi rensat och sorterat. Vi har skaffat oss ett förråd också som vi kör med grejer till efterhand som det är färdigpackat. Jag har också sålt möbler på Blocket och smågrejer på FB, men som sagt, nu måste jag ta en paus.

Idag har vi varit i det nya huset en runda. Nu har Rebecca fått se det också och känna in den lugna atmosfären där uppe i skogen och jag tror att hon tyckte om det. Vi hittade t o m kantareller när vi gick en runda och även en massa vildhallon :-)

Nu är vi på Österlen och njuter. Sen väntar Öland några dagar :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...