fredag 3 juni 2016

Den ständiga frågan...

Vyn vi möts av är bedårande :-)
 Det blir Österlen för oss i helgen. Skönt också med en dag extra ledigt i och med sjätte juni :-) Jag har inte varit i Komstad på två helger nu av olika anledningar. Mats har varit här nere och klippt gräset en gång i veckan för att det inte ska växa ifrån oss. Vi kom iväg ganska tidigt i eftermiddags och när vi svänger in på uppfarten kan man inte bli annat än lyrisk. Det är så vackert här! Och det är nu man ställer sig frågan som ständigt uppkommer -"Varför bor vi inte här permanent?".  Ja, vi borde kanske det eller är det så att charmen med Österlen hade försvunnit. Jag vet inte, men vi får väl se nån gång i framtiden...

Mina potatis har växt rejält på två veckor. Imorgon ska jag sätta lite andra fröer som jag köpt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...