fredag 15 april 2016

Helgen framför oss...

Våran Lurbas :-)
Veckorna bara ruser framåt känns det som. Denna helg kommer att bestå av lite av varje. Jag har annonser på möbler på Blocket inne och det kommer en kille imorgon och hämtar en bokhylla. Det som jag inte lyckats sälja är vårt eget vitrinskåp härhemma. Det är väl för mycket 90-tal :-) även om priset bara är 200 kr. Den får vi köra ut till tippen och sätta bland HIF´s grejer, tänkte jag. 

Jag har lyckats sälja både soffgrupp och bokhylla från lägenheten. Nu är där sängar, köksmöbler och ett matrumsmöblemang kvar. Resten har jag tänkt att behålla själv. Det tar sin tid att rensa och tömma en lägenhet. Inget man gör i en handvändning. Det är ju nästan så att varenda grej man tar i har man ett minne till...

Det blir en kort sväng nerom Österlen också denna helg. En del av grejerna från lägenheten ska dit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...