tisdag 5 april 2016

Det ena medför det andra...

Allt jag hade i vitrinskåpet är utplockat. Hoppas nu bara skåpet blir sålt snabbt :-)
Jag hann med det mesta jag skulle igår faktiskt. Jag var på tippen med tre säckar skräp. Där var helt fullt med folk (!), halv två en måndag, liksom... men det var nästan bara pensionärer och byggare, Nu har jag också börjat med att lägga ut möbler på Blocket. Tur att det finns. När jag kom hem la jag även ut vårt vitrinskåp härhemma och tömde det. Jag har en plan med den väggen där det skåpet står idag. Jag skulle också gärna vilja tapetsera om vårt vardagsrum här hemma. Det är verkligen dags för det. 

Det blir en kedjeeffekt i och med att vi tömmer föräldrarnas lägenhet. Grejerna byter plats och då får en del slängas eller säljas. Idag blir det det årliga tandläkarbesöket. Inget jag ser fram emot :-/

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Hoppas du får sålt skåpet för att plocka in allt det där verkar inte så kul.
Ha en fin fin fredag. Hoppas du får en fin helg! Ska ni till Komstad?
Härligt att läsa om hur ni grejar där.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...