onsdag 20 april 2016

Dags att börja våra...

Så fort solen kommer fram och värmer lite, så kommer vårkänslorna. Jag plockade fram mina stora höganäskrus som jag ska ha vid badet. I de ska jag plantera min vanliga favorit, Mårbackapelargon, men det är lite för tidigt än att ha dem ute. Det är fortfarande väldigt kallt på nätterna. Jag får vänta nån vecka till fastän det kliar i fingrarna :-)

Hundarna tycker om att ligga under trädgårdsmöblemanget så fort solen kommer fram. Där är perfekt skugga. Först till kvarn är det som gäller. Häromdan låg Raffe där och India hade tydligen tänkt att hon skulle ligga där. Hon gick dit och försökte få plats, men det blev inte bra, så hon fick gå igen och leta upp en annan plats :-) Man såg riktigt hur hon tänkte och funderade hur hon skulle göra...

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Vilken härlig uteplats ni har där. Pool och snygga stolar att luta sig tillbaka i.
Ja du Ing-Mari nu längtar vi efter värme.
Kan tänka mig att vovvarna tycker det är mysigt där under bordet.
Ha en fin torsdag. Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...