lördag 20 februari 2016

Ledig lördag...

Raffemannen glor lite under lugg, tycker jag :-)
 När vi gick morgonrundan idag, så var det riktigt härligt väder. Vindstilla och så där lagom kallt ute. Nu har det mulnat på och det kommer små små flingor dalande. Inte sådär kul, tycker jag. Doggarna trivs såklart när det är kallt. Lurbas vill in i stugvärmen :-)

Han börjar bli en gammal gubbe nu. Snart tretton år :-)
Idag har jag inget speciellt på agendan. Nu när jag gått ner i arbetstid är mitt projekt att få ordning på mycket här hemma som har fått stå tillbaka för att tiden inte räckt till tidigare. Jag tänkte också lägga lite tid på det nya årets bokföring för Newfoundlandsklubben Södra. Vi hade ju årsmöte förra helgen och då får man alltid lite kvitton och sånt där smått och gott som ska läggas in och betalas ut.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...