torsdag 18 februari 2016

En vecka på nya jobbet...

Jaha, då var snart denna arbetsveckan slut. Imorgon är det min lediga fredag på mitt nya jobb, men då ska jag jobba hela dan på mitt gamla. Jag kommer att jobba på timmar där ett tag framöver. Det hade såklart varit skönt att vara ledig, men det ska ändå bli kul att träffa mina "gamla" arbetskompisar igen. Det är ju ända sen förra veckan :-) Idag är det precis en vecka sen jag började på mitt nya.

Jag har inte skrivit om det här på bloggen, men min mamma som varit så sjuk en kortare tid somnade in precis för en vecka sen. Det blir begravning i början på mars och sen är där en lägenhet som ska tömmas och säljas. Ja, vad ska man säga. Livet rullar på trots alla känslor upp och ner. 

Ikväll är det styrelsemöte på nya jobbet, så då blir det kvällsjobb. Det är ju inget man är van vid precis, men som kompensation får man ledigt istället vid nåt annat tillfälle. Jag trivs verkligen på det nya. Det känns skönt :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...